Tuesday, August 19, 2008

Beriadah Seketika Bersama Lee Cooper!

Tanggal 18 Ogos. Jam8 lebih lebih. kumpulan kaami bergerak ke Pyramid. Bertujuan nakal dan buas, yakni menghadiri majlis kecil yg dianjurkan oleh saudara Lee Cooper di Cocoa Banana. Beberapa band musik hadir utk menghangatkan keadaan dan suasana di ruang legar kelab itu. Antaranya The Times, They Will Kill Us All, Bittersweet dan Meet Uncle Hussein. Ramai anak remaja muda ke sana, untuk menghilangkan rasa kusut di kepala dgn menggayakan *head banging, lompat lompat kuda, menari tak ikut step(seperti Aral) dan lain lain* sambil diiringi nyanyian band band tersebut. Aktiviti itu sememangnya mengeluarkan peluh yang banyak(bukti kukuh di badan Bantal), dan menyeronokkan walaupun ada yang penat, seperti Azha yg berdiri duduk, berdiri duduk.

Aktiviti itu diakhiri dengan persembahan Bittersweet dimana sebelumnya Meet Uncle Hussein beraksi di atas pentas disko dansa. Namun, apa yang hangat pada malam itu adalah, Vokalis M.U.H terjatuh lalu diangkat oleh saudara Jubei' lantas mengambil beberapa kepingan foto bersama. Selain itu, saudara Aral begitu gembira kerana dapat bersalam tangan dengan selebriti Juliana Evans iaitu salah seorang artis pujaan beliau. Sehingga sekarang, Aral tidak mengambil wuduk kerana takut akan kehilangan bau tangan si Juliana(jangan ikuti perlakuan Aral yang tak bermoral ini). Ini sedikit sebanyak foto foto yang menceritakan suasana sekitar di Cocoa Banana.

a)
b)c)d)
e)f)

g)h)i)

a) ketibaan di Sunway Pyramid. tak sabar. sakan betul.

b)Aral yang seakan mabuk ketika melayan lagu dari Meet Uncle Hussein sambil berdansa mencapah.(tolonglaa ketawa bila tenung pada muka Aral!) bak kata Bantal, muka macam Ujang. *maaf bagi pihak Bantal*

c)Meet Uncle Hussein sedang beraksi. La La La Kerjalaahh!!

d)amiiik hanngiiinn!! lepak duluu, sap kok luuu!!

e)Ijat sedang menari ala ala kuda padi. Layanan musik yang kusyuk!! Syabas buat luu!!

f)amboi, dengan pakcik Hussein(vokalis M.U.H) maaa.. Jubei' seakan teman akrab ketika tadika dengannya(maaf Syakir).

g)sakan semua. maauu jugaaa!!!(cemburu hati dengan Jubei') Thanks juga buat azha si kamera.

h)Tambun, Numaa dan Bantal bersama wajah wajah keterujaan masing-masing. Aral pun mau jugaaa!!

i)kumpulan. setelah tamat.(lihat baju bantal. bukti peluh!)

2 comments:

Anastácio Soberbo said...

Hello, I like this blog.
Sorry not write more, but my English is not good.
A hug from Portugal

Anak Anak Kecil said...

thnks man. keep visiting our blog. peace.